Image Map

28 kwietnia 2014

Co kupiłam w Rossmannie z okazji -49%

Ojjj, chyba każda z nas ma za sobą zakupy w Rossmannie. Obniżka cen o -49% była dla mnie okazją, aby wypróbować kosmetyki z wyższej półki. 

Oto, na co zdecydowałam się podczas przeceny obejmującej pudry, podkłady i róże


Obecnie produkty czekają na testowanie, bo przed ich użyciem chcę "wykończyć" to z czego korzystam w tej chwili. Oczywiście, zanim zdecydowałam się na powyższe produkty, prześledziłam cały Wizaż :D 

Byłam w szoku, gdy weszłam do Rossmanna i przy szafach świeciło pustkami. Mogłam przebierać, wybierać a nawet ponudzić wizażystkę z Max Factor.

Inaczej jednak było dzisiaj. Jak wiecie, od dzisiaj -49% na tusze do rzęs, eyelinery, kredki. Poszłam po ulubiony żółty tusz z Lovely, jednak już po 15.00 nie dostałam go w moim Rossmannie. Mimo wszystko, nie żałuję aż tak bardzo, bo jego cena bez promocji i tak jest niska a i jeszcze mi go troszkę zostało. Skusiłam się na Max Factor Masterpiece Max (29,06 zł), a dla mojej mamy wzięłam jej ulubione 2000 Calorie (15,29 zł) 


Mam wrażenie, że Rossmann podniósł sobie ceny przed promocją o kilka złotych, jednak i tak uważam, że promocja bardzo się opłacała.

Na kolejną promocję kolorówki raczej się nie wybieram, bo mam spore zapasy lakierów (poza tym i tak z podkulonym ogonem wracam zawsze do Essie, którego w Rossmannie nie ma), szminek i błyszczyków nie używam.

Wiem też, że zaczęła się dzisiaj promocja w Naturze na całą kolorówkę -40%. Możecie polecić jakieś fajne produkty z Essence, bo słyszałam wiele dobrego o tej firmie, ale nie miałam okazji niczego używać? 

Kupiłyście coś na promocji? Używacie może któregoś z powyższych produktów i możecie coś na jego temat powiedzieć? :)

10 komentarzy:

  1. Na podkłady i pudry niestety się nie załapałam, ale dziś już idę - kredek i eyelinerów nie odpuszczę :) a 49% nawet jakby faktycznie ceny podnieśli, albo jest do 49% to się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No na pewno najpierw podnieśli ceny a potem obniżyli, żeby wyjść na swoje. Standardowy chwyt marketingowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się na nic nie skusiłam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiąc paczkę dla mamy na dzień matki, niestety nie udało mi się dorwać promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez się trochę obkupiłam na tych promocjach :)) Mam zapas więc teraz stop z kupowaniem kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super rzeczy kupiłaś ja niestety nie byłam
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle osób zachwyca się żółtym tuszem z Lovely, że chyba go w końcu kupię. Ciekawi mnie czy na prawdę jest taki dobry. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurdę, nie wiedziałam o tej promocji :(. Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto skorzystać z takiej promocji :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba każdy z nas uwielbia promocje. Super oferta, znacie jakieś podobne?

    OdpowiedzUsuń