Image Map

31 grudnia 2013

W 2014 planuję...



Witajcie! Jak większość z Was i ja poczyniłam pewne plany na 2014! :) Przedstawię je Wam w obrazkach, co by było milej dla oka i szybciej, abyście ogarnęli to jeszcze przed szampańską zabawą w sylwestrową noc! :)

CO CHCIAŁABYM ZOBACZYĆ W 2014?

Paryż

Szwecja

Gdańsk

Berlin

Praga


CZEGO CHCIAŁABYM DOKONAĆ?

wybudować i urządzić dom

zorganizować wesele

wrócić na studia


JAKIE SĄ MOJE ZACHCIANKI?

nowy komputer

tatuaż <3

gdy już będzie dom i ogród...

własna garderoba! <3

własny pojazd :D


A POZA TYM WSZYSTKIM...

wrócić do regularnych ćwiczeń Pilates

czytać LEPSZE książki :)

jeść LEPIEJ!

odnaleźć swój styl :)

Jednym słowem...


Ufff, to chyba tyle tak z grubsza rzecz biorąc :) 
Jakie są Wasze plany i cele na 2014? :)

13 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji wszystkich planów i szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne noworoczne postanowienia :) życzę powodzenia <3
    happy new year ! :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jakie piękne plany i postanowienia...
    Tatuaż również mi się marzy i myślę, że w tym roku spełnię tę zachciankę-sprawię sobie prezent po zakończeniu pewnego istotnego etapu w moim życiu. A Ty masz już jakiś konkretny wzór na myśli? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piórko albo znak nieskończoności na nadgarstku lub lewym boku :) Taki malutki. Co prawda pan narzeczony mi zabrania, ale zobaczymy :P
      A Ty?

      Usuń
  4. powodzenia ! :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, ale mnie naładowałaś! Życzę Ci realizacji wszystkich planów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem rozbudowane plany :) Życzę dużo sił i powodzenia w ich realizacji. Polecam też wizytę w Berlinie - to naprawdę ciekawe miasto, choć zupełnie inne niż sobie wyobrażałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj mamy bardzo podobne marzenia i szczerze Ci życzę, żeby się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdańsk piękne miasto, a do Paryża sama chcę jechać :)
    Powodzenia i spełnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne postanowienia, życzę powodzenia w ich spełnianiu :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i bardzo obrazowo przekazane:) Z Twojej listy w moim życiu już trochę się spełniło, ale jest jeszcze tyle planów do zrealizowania:) 3mam kciuki, aby wszystko o czym marzysz, spełniło się:)

    OdpowiedzUsuń